E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2008     Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.

Τίτλος Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.
Εναλλακτικός Τίτλος Study of factors influencing the decision of firms to adopt international advertising unchanged for the Greek market: the case of Benetton.
Περίληψη Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες σημαντικών στελεχών πολυεθνικών εταιρειών που δόθηκαν μέσω ηλεκτρονικής συνέντευξης έγινε σημαντική προσπάθεια ώστε να αποδοθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα , ώστε να προκύψουν ερωτήματα και να δοθούν τα συμπεράσματα. Αναλύεται εκτενεστέρα η θεωρία του μάρκετινγκ και η σύνδεση της με τις ελληνικές επιχειρήσεις. Δίνονται ορισμοί από σημαντικούς επιστήμονες όπου προκύπτει αν το μάρκετινγκ είναι επιφανειακό ή όχι. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μαρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μαρκετινγ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράs-στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Δεν εξαιρέθηκε, βεβαιως, το φιανόμενο της παγκοσμιοποίησης που οδηγεί στην εφαρμογή του διεθνούς μαρκετινγκ και της παγκόσμιας στρατηγικής, ώστε οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγόρασε αυτό το σημείο αναφέρονται πάλι ορισμοι μαρκετινγκ, κίνητρα τα οποία οδηγούν στην διεθνοποίηση μίας επιχείρησης, στρατηγικές εισόδου σε διεθνεις αγορές, παγκόσμια στρατηγική και παγκόσμια προγραμματά προώθησης έπειτα από εκτενή επεξήγηση του όρου της διαφήμισης. Βεβαίως, μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχει το brand name μίας εταιρείας για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η Benetton, πολυεθνική εταιρεία δημοφιλή και πετυχημένη με προκλητικές αλλά και βραβευμένες διαφημίσεις.Η διεκπεραίωση της εργασίας γίνεται με την διεξαγωγή έρευνας, που οδηγεί στη συλλογή χρήσιμων απαντήσεων και εξετάζεται με προσοχή όλο το υλικό της έχοντας απώτερο σκοπό την εύρεση του επιθυμητού αποτελέσματος.
Λέξεις κλειδία μάρκετινγκ, διαφημιστική εκστρατεία, στρατηγικό μάρκετινγκ, διεθνές μάρκετινγκ
Δημιουργός Καλλιντέρη Λεμονιά, Ιατρού Μαριλένα
Επιβλέπων Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέτα
Χρονιά 2008
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009