E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2008     Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.

Τίτλος Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.
Εναλλακτικός Τίτλος Tourism advertising and promotion of Greece to foreign countries.
Περίληψη Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους οι προσπάθειες αυτές δεν ευημέρησαν όσο ήταν αναμενόμενο, και η προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα είναι ακόμη ένα φλέγον ζήτημα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη γενικά, τι σημαίνει για μία χώρα και ποιες οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτήν. Αναλύεται επιπλέον και η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ, πώς και που χρησιμεύει και ποιες οι θεωρίες που το αφορούν. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξειδικεύεται η τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό μάρκετινγκ στα επίπεδα της Ελλάδας. Αναφέρεται η τουριστική της ανάπτυξη μέχρι τη σημερινή εποχή. Αναλύονται επίσης οι κινήσεις τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδας προς το εξωτερικό, και σχόλια σχετικά με αυτές από τους ειδικούς του μάρκετινγκ αλλά και από απλούς σχολιαστές. Στη συνέχεια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι διεξαγωγής μίας πρωτογενούς έρευνας και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην περίπτωση αυτή. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε άτομα από το εξωτερικό τα οποία επέλεξαν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση ενός τόσο φλέγοντος ζητήματος.
Λέξεις κλειδία τουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική αγορά της Ελλάδος, τουριστική ανάπτυξη
Δημιουργός Καραμολέγκου Σοφία-Μικαέλα
Επιβλέπων Παππάς Νικόλαος
Χρονιά 2008
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009