E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2009     Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.

Τίτλος Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.
Εναλλακτικός Τίτλος Viral marketing and greek market. Factors, strategies and application modes.
Περίληψη Το viral marketing αποτελεί τη νέα μόδα στο χώρο του μάρκετινγκ την δεκαετία αυτή. Πρόκειται για μια μέθοδος που στην ουσία δεν είναι καινούρια αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ο όρος viral marketing αναφέρεται στις τεχνικές μάρκετινγκ οι οποίες χρησιμοποιούν προϋπάρχοντα κοινωνικά δίκτυα (social networks) για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας. Η δημιουργία του κατάλληλου ερεθίσματος για παράδειγμα ένα videο ή μια εικόνα που θα αποτελέσει το μήνυμα είναι μια πολύ καλή αρχή για το viral marketing.. Εάν το μήνυμα είναι καλό, υπάρχουν πολύ καλές πιθανότητες να ευνοηθεί από την συγκεκριμένη πρακτική. Οι παραλήπτες θα προωθήσουν ένα ενδιαφέρον μήνυμα σε φίλους τους ή σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα τους ενδιαφέρει και άρα μπορεί να πετύχει τη διάδοσή του χωρίς προσπάθεια. Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στους Έλληνες μάρκετερς και με βάση την εμπειρία και τη άποψη τους ερευνάται το viral marketing και ο τρόπος λειτουργίας του στην Ελληνική αγορά. Για την διερεύνηση του θέματος, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου που απευθύνονταν σε μάρκετερς οι οποίοι εργάζονται σε εταιρίες που περιλαμβάνουν υπηρεσίες Διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Λέξεις κλειδία ιογενές μάρκετινγκ, ελληνική αγορά
Δημιουργός Κοντολέων Ιωάννα
Επιβλέπων Τσουπάκης Τριαντάφυλλος
Χρονιά 2009
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009