E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2009     Η χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.

Τίτλος Η χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.
Εναλλακτικός Τίτλος The use of the internet for e-shopping in B2C level and the role of online advertising in their realization.
Περίληψη Οι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών. Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών σε συνδυασμό με την δυνατότητα επίτευξης ποιοτικών και οικονομικών συναλλαγών και διεκπεραιώσεων εργασιών (επιχειρησιακών, επικοινωνιακών, πληροφοριακών, τραπεζικών, κ.λ.π.) οδηγούν το διαδίκτυο να πάρει θέση κατεστημένου στην καθημερινότητα μας. Παράλληλα με το περιορισμό της δυναμικής των παραδοσιακών αγορών, οι οποίες στις μέρες μας αρχίζουν να φθίνουν λόγω αλλαγής του τρόπου ζωής και του μορφωτικού επιπέδου των καταναλωτών, μας οδηγεί σε μια ενδιαφέρουσα μελέτη της νέας τάσης στον ελλαδικό χώρο, πάντα ανοιχτό στο κόσμο της διαφήμισης και στην συμβολή αυτής στην ολοκλήρωση της σημερινής κατάστασης. Το παρόν σύγγραμμα είναι χωρισμένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στη δυνατότητα που παρέχει το διαδίκτυο για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών και υπηρεσιών στον Ελλαδικό χώρο καθώς και στους τρόπους που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Ακολουθεί η παράθεση στοιχειών που χαρακτηρίζουν τους Έλληνες διαδικτυακούς χρήστες καθώς και παρουσίαση ποσοστών για τις διαδικτυακές αγορές, για επικοινωνιακές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, μέσω της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στο δεύτερο μέρος γίνεται σύγκριση ηλεκτρονικών και παραδοσιακών αγορών ενώ πραγματοποιείται αναφορά σε πτυχές και στοιχεία του χαρακτήρα του Έλληνα καταναλωτή, τόσο σε διαδικτυακό όσο και σε παραδοσιακό τρόπο πραγματοποίησης των αγορών του. Παρουσιάζονται επίσης επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία αναπτύσσονται στο διαδίκτυο και αποτελούν γνωστές επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς επίσης γίνεται αναφορά σε τρόπους προστασίας των δεδομένων των χρηστών και των μεθόδων παραγγελίας και ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Παράλληλα γίνεται νύξη σε διαδικασίες παραλαβής και πληρωμής των προϊόντων για την εκάστοτε παραγγελία από τους e- καταναλωτές. Στο τρίτο μέρος της εργασίας αναλύεται το μοντέλο της διαδικτυακής διαφήμιση και οι τρόποι δημιουργίας της. Σημεία έρευνας αποτελούν ο έλεγχος αποτελεσματικότητας της, το κόστος παραγωγής της και ο τρόπος που επηρεάζει τους καταναλωτές για να προβούν σε αγορές. Κλείνοντας η εργασία παραθέτει τις μελλοντικές τάσεις του διαδικτύου, καθώς αυτό έχει εισέρθει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή μας ζωή και καθορίζει μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής, οικονομικής, και κοινωνικής μας δραστηριότητας.
Λέξεις κλειδία διαδίκτυο, ηλεκτρονική αγορά, διαδικτυακή διαφήμιση
Δημιουργός Λιάκος Γεώργιος
Επιβλέπων Φραγκιαδάκη Δέσποινα
Χρονιά 2009
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009