E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2009     Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.

Τίτλος Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.
Εναλλακτικός Τίτλος Advertising as a means of awakening for the issue of AIDS.
Περίληψη Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση συντελεί στην αφύπνιση συνειδήσεων για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα, επιλέχθηκε η καμπάνια «Πάρε – Φόρα – Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2008, στα πλαίσια της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας ως προς τα μηνύματα που ήθελε να περάσει στο κοινό-στόχο αυτής. Βάσει των αποτελεσμάτων, η καμπάνια, την οποία οργάνωσε η Μ.Κ.Ο. Praksis με την χρηματική υποστήριξη της Γ.Γ.Ν.Γ., πέτυχε σε ικανοποιητικό βαθμό τους στόχους της.
Λέξεις κλειδία μέσο αφύπνισης, Σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας (AIDS), διαφήμιση
Δημιουργός Μπρατοπούλου Ευαγγελία
Επιβλέπων Μποτωνάκη Άννα
Χρονιά 2009
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009