E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2009     Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.

Τίτλος Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.
Εναλλακτικός Τίτλος Leisure time and motivation in the use of advertising and promotion in fitness and leisure centers.
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για τη διαφήμιση και προβολή των κέντρων άσκησης και αναψυχής. Στηριζόμενοι στο ότι, η γνωριμία των ανθρώπων με τον κόσμο του αθλητισμού και των φυσικών δραστηριοτήτων, παραμένει επιτακτική ανάγκη, όπως και ότι ο ελεύθερος χρόνος είναι βασικό «όργανο» στη ζωή όλων και η σωστή διαχείρισή του δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πολλαπλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν στην πολύπλευρη πνευματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη.
Λέξεις κλειδία φυσική αγωγή, άθληση, ελεύθερος χρόνος, δαφήμιση, μάρκετινγκ
Δημιουργός Παπαναστασίου Πολυξένη
Επιβλέπων Κατσαγκώλης Αθανάσιος
Χρονιά 2009
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009