E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2009     Το viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.

Τίτλος Το viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.
Εναλλακτικός Τίτλος Vral marketing in Greece: evaluation and prospects.
Περίληψη Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται το marketing και η παραδοσιακή διαφήμιση. Στη συνέχεια μετά από μια αναφορά στη ραγδαία αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της online διαφήμισης, προκειμένου να γίνει κατανοητό γιατί η online διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική από την κλασική. Στην ίδια ενότητα ορίζονται οι γνωστότεροι τύποι online διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης και της viral διαφήμισης. Αμέσως μετά ξεκαθαρίζεται η σχέση του viral marketing με το word of mouth marketing ενώ στην επόμενη ενότητα γίνεται αξιολόγηση του viral με μια συνοπτική παρουσίαση του πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του. Ακολουθεί αναδρομή στην ιστορία του φαινομένου με αναφορά σε τέσσερις από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες viral περιπτώσεις παγκοσμίως, ενώ το κεφάλαιο τελειώνει με παρουσίαση και αξιολόγηση των γνωστότερων viral ενεργειών στην Ελλάδα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι καταναλωτές αλλά και συνεντεύξεων σε στελέχη εταιριών που ασχολούνται με viral. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Αποδεικνύεται το αν οι καταναλωτές είναι τελικά θετικοί απέναντι στις viral διαφημίσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Ελλάδα και για ποιους λόγους καθώς επίσης και αν αυτοί συμβάλλουν στη διάδοση τέτοιου είδους διαφημίσεων. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, δηλαδή κατά πόσον οι εταιρίες είναι έτοιμες να κάνουν viral διαφήμιση, αν θα μπορέσει στο μέλλον να υπάρξει stand alone viral εκστρατεία και αν τελικά το viral αποτελεί το μέλλον της διαφήμισης. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις για το μέλλον.
Λέξεις κλειδία ιογενές μάρκετινγκ
Δημιουργός Σβανά Σταυρούλα
Επιβλέπων Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέττα
Χρονιά 2009
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009