E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2010     Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.

Τίτλος Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.
Εναλλακτικός Τίτλος The acceptance and influence of product placement in films in Greek, female consumers. Case study: "Sex and the city, the moovie".
Περίληψη Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ αυτό το θέµα και την πιθανή αλλαγή των αγοραστικών τους επιλογών. Μελέτη πραγµατικής περίπτωσης της εργασίας, πάνω στην οποία στηρίχτηκε η έρευνα, αποτέλεσε η ταινία “Sex and the City, the movie”. Τα ερευνητικά ευρήµατα και τα συµπεράσµατα προέκυψαν από τη διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας µε συνεντεύξεις σε βάθος. Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα το γυναικείο καταναλωτικό κοινό αντιλαµβάνεται πως η τοποθέτηση προϊόντων στο “Sex and the City, the movie” γίνεται για διαφηµιστικούς λόγους και θα προτιµούσε τα προβαλλόµενα προϊόντα βάσει κάποιων προϋποθέσεων.
Λέξεις κλειδία αποδοχή προϊόντων, γυναικείο κοινό, κινηματογραφική ταινία
Δημιουργός Λιάτσου Αικατερίνη
Επιβλέπων Ζουγανέλη Στάθια
Χρονιά 2010
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009