E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2010     Η εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.

Τίτλος Η εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.
Εναλλακτικός Τίτλος Social networking services and social media marketingk. The promotion of an educational institution - Department of Marketing (commerce and advertising) via social networks.
Περίληψη Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι, αρχικά να γίνει κατανοητό το φαινόμενο των κοινωνικών δικτύων και στην συνέχεια κατά πόσο το social media marketing μπορεί μέσω των κοινωνικών δικτύων να χρησιμοποιηθεί ως βασικό εργαλείο προβολής ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος, και συγκεκριμένα του Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται οι δύο βασικές έννοιες, τα social networks και το social media marketing. Εισαγωγικά όμως τοποθετείται η έννοια των Web 2.0 τεχνολογιών στις οποίες περικλείονται τα κοινωνικά δίκτυα. Στην συνέχεια και αφού έχει δοθεί ορισμός των κοινωνικών δικτύων αναλύονται οι τύποι αυτών, η ιστορία τους, η χρησιμότητα τους αλλά και η ασφάλεια που μπορεί να παρέχουν. Στην συνέχεια, ορίζοντας το social media marketing αναλύεται και καθορίζεται η σχέση του με το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων συμπληρωμένα από φοιτητές του ιδίου τμήματος, αναφέρονται επίσης και οι περιορισμοί της έρευνας. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει διεξαχθεί και τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχουν τα συμπεράσματα που έχουν βγει από την έρευνα δηλαδή κατά πόσο το social media marketing μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης) να προωθηθεί μέσω των social networks.
Λέξεις κλειδία κοινωνικό δίκτυο
Δημιουργός Μεστούση Ειρήνη, Μπόϊκος Ιωάννης
Επιβλέπων Τσουπλάκης Τριαντάφυλλος
Χρονιά 2010
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009