E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2010     Διεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.

Τίτλος Διεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.
Εναλλακτικός Τίτλος International marketing and activities in Middle East countries - The case of Dubai/Unilever.
Περίληψη Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ξένη αγορά. Δίνεται ιδιαίτερη ανάλυση της επιρροής της θρησκέίας και της γλώσσας ως δύο από τα σημαντικότερα και δυσκολότερα συστατικά κατανόησης της κουλτούρας. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία βασίστηκε η έρευνα, χρησιμοποιήθηκε το Dubai και η καμπάνια της εταιρίας Unilever για το προιόν Dove, "Campain for real beauty" . Εγινε προσπάθεια να ερευνηθούν όλα τα κομμάτια τα οποία απαρτίζουν τον Ισλαμισμό καθώς και το αντίκτυπό του στο τρόπο ζωής. Μέσα από την καμπάνια του προιόντος "Campain for real Beauty" του προιόντος Dove κατανοούνται οι έννοιες της ομορφιάς και το πως αυτή γίνεται αντιληπτή από τις γυναίκες του κ;oσμου.
Λέξεις κλειδία διεθνές μάρκετινγκ
Δημιουργός Μιχαήλ Βαρβάρα
Επιβλέπων Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέτα
Χρονιά 2010
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009