E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.

Τίτλος Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.
Εναλλακτικός Τίτλος The role of children in decision making about purchases in a family.
Περίληψη Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον ρόλο του παιδιού στην λήψη οικογενειακών αγοραστικών αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα παιδιά στους γονείς με έμμεσο είτε άμεσο τρόπο ως προς την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών που τα ίδια χρησιμοποιούν ή απευθύνονται προς όλη την οικογένεια. Ο σημαντικός ρόλος των παιδιών ως καθοδηγητών γνώμης για την εκάστοτε οικογενειακή αγοραστική απόφαση είναι ένα γεγονός αποδεκτό στη φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Οι σχέσεις γονέων-παιδιών πλέον χαρακτηρίζονται ιδανικές και πολύ καλύτερες από αυτές που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι, στόχος κάθε οικογένειας είναι η ικανοποίηση των μελών της με οποιοδήποτε τρόπο. Οι γονείς δεν θέλουν να βλέπουν στενοχωρημένα παιδιά με αποτέλεσμα να κάνουν τα πάντα για να τα ικανοποιούν. Σύμφωνα με έρευνες το 67% των προϊόντων που καταναλώνει μια οικογένεια έχει επιλεγεί ή επηρεαστεί από τα παιδιά. Για το λόγο αυτό, αποτελούν περισσότερο από ποτέ, τον κύριο στόχο του μάρκετινγκ το οποίο στοχεύει σε αυτά επηρεάζοντας και επιβάλλοντας με τον τρόπο του την καταναλωτική συμπεριφορά τους. Ο σκοπός λοιπόν της παρούσας έρευνας είναι να ερευνηθεί κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα παιδιά επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις της οικογένειας καθώς και τι ρόλο παίζει η διαφήμιση σε αυτό. Προκειμένου να εξετασθούν τα παραπάνω ζητήματα πραγματοποιήθηκε έρευνα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Όσον αφορά το θεωρητικό μέρος, δηλαδή την δευτερογενή έρευνα, αντλήθηκαν πληροφορίες από βιβλία και άρθρα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων καθώς και άρθρα από το διαδίκτυο. Τα ερευνητικά ευρήματα και τα συμπεράσματα προέκυψαν από τη διεξαγωγή της πρωτογενούς ποιοτικής έρευνας με συνεντεύξεις και αυτό γιατί κρίθηκε πως είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος. Οι συνεντεύξεις πάρθηκαν από γονείς που ζουν στην Αθήνα αλλά και στην επαρχία, με παιδιά ηλικίας πέντε έως και δεκαέξι ετών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τα παιδιά επηρεάζουν σχεδόν όλες τις αγοραστικές αποφάσεις της οικογένειας και σίγουρα τις αποφάσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται σε αυτά. Επίσης, καθοριστικό ρόλο στην επιρροή που δέχονται οι γονείς από τα παιδιά παίζει το μάρκετινγκ στα παιδιά και συγκεκριμένα η τηλεόραση με τις διαφημίσεις και την τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες και εκπομπές που τον τελευταίο καιρό είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο, αλλά και το διαδίκτυο που ολοένα και αποδεικνύει πως έχει πάψει να είναι ένα συμπληρωματικό μέσο.
Λέξεις κλειδία παιδιά στη διαφήμιση, παιδί, καταναλωτής
Δημιουργός Αγγελινά Ευγενία
Επιβλέπων Αντωνάκη Μαρία
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009