E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Las redes sociales como un medio de promoción en el contexto de la industria de la música. El caso de la música independiente (indie).

Τίτλος Las redes sociales como un medio de promoción en el contexto de la industria de la música. El caso de la música independiente (indie).
Εναλλακτικός Τίτλος Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσο προώθησης στο πλαίσιο της μουσικής βιομηχανίας. Η περίπτωση της ανεξάρτητης (indie) μουσικής σκηνής.
Περίληψη H κατάρρευση της μουσικής βιομηχανίας (στην καθεστηκυία της μορφή) και η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών ψηφιοποίησης και διακίνησης του μουσικού προϊόντος κυρίως μέσω του Διαδικτύου, δημιουργούν ένα ευδιάκριτο κενό στην αγορά. Από την άλλη μεριά οι καλλιτέχνες αρνούνται να υποβαθμίζονται σε προϊόντα της οποιασδήποτε εταιρείας και να προσαρμόζουν το έργο τους στις απαιτήσεις της αγοράς. Διαπιστώνεται έντονη ανάγκη για ανεξαρτητοποίηση, ελεύθερη καλλιτεχνική δημιουργία, πλήρη έλεγχο σε όλα τα στάδια παραγωγής και προώθησης και αμεσότερη σχέση με τους υπάρχοντες και δυνητικούς fans. Οι καταναλωτές από την πλευρά τους εμφανίζονται απρόθυμοι να συμμορφωθούν με το νομικό πλαίσιο που προσπαθούν να επιβάλουν οι δισκογραφικές εταιρείες και οι καλλιτέχνες. Εξίσου ισχυρή εμφανίζεται και η διάθεση των καταναλωτών να αποκτούν μουσικά κομμάτια ή ολόκληρα άλμπουμ μέσω Διαδικτύου καταβάλλοντας κάποιο αντίτιμο ή όχι. Συμφώνα με τα παραπάνω στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας διερευνάται η δυναμική των ηλεκτρονικών κοινωνικών δικτύων ως μέσα προώθησης του έργου της ανεξάρτητης (indie) μουσικής σκηνής. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί εισαγωγή στην μουσική και ψηφιακή κουλτούρα στην Ευρώπη αλλά και πιο συγκεκριμένα σε Ελλάδα και Ισπανία. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται αρχικά η μουσική στη σύγχρονη εποχή και στη συνέχεια οι τρόποι εμπορευματοποίησης και η προώθησης της. Στο ίδιο κεφάλαιο εξετάζονται η ανεξάρτητη μουσική και τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και ο ρόλος των τελευταίων στην προώθηση των ανεξάρτητων καλλιτεχνών. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί την περιγραφή της μεθοδολογίας της έρευνας που ακολουθήθηκε. Δηλαδή γίνεται αναφορά στο αντικείμενο της, τις πηγές πληροφόρησης, τον πληθυσμό και το δείγμα, τη διαδικασία δημιουργίας των ερωτηματολογίων, τους περιορισμούς και στον τρόπο ανάλυσης των αποτελεσμάτων πρωτογενούς έρευνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με τη χρήση του προγράμματος SPSS, απαντώντας στα ερευνητικά ερωτήματα. Εν κατακλείδι, στο πέμπτο κεφάλαιο καταγράφονται τα γενικά συμπεράσματα και συγκρίνονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας. Σε γενικές γραμμές η έρευνα παρουσιάζει μια αλληλεξάρτηση στην προώθηση και την διακίνηση του μουσικού προϊόντος μέσω του Διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα μέσω των κοινωνικών δικτύων. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα μέσο προώθησης για τους ανεξάρτητους καλλιτέχνες γενικώς, καθώς εμπεριέχουν όλο το χρήσιμο υλικό για να πληροφορήσουν και να προσελκύσουν τον κόσμο. ‘Όμως, σε συνδυασμό με την ψηφιακή διακίνηση του μουσικού προϊόντος , αποτελούν δυο τομείς ανακύπτοντες που πρέπει να μελετηθούν εκτενέστερα μαζί με τις αλλαγές και τις τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο τη συμπεριφορά στην κατανάλωση του μουσικού προϊόντος.
Λέξεις κλειδία μουσική βιομηχανία
Δημιουργός Καλογεροπούλου Άννα
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009