E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.

Τίτλος Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.
Εναλλακτικός Τίτλος The role of athletic marketing in athletic tourism, in Greece: the case of NAT WEST ISLAND GAMES in Rhodes, in 2007.
Περίληψη Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην έννοια του μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εισαγάγει το μάρκετινγκ στους αθλητικούς χώρους και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τη διοργάνωση αθλητικών αγώνων γενικά, αναφερόμενοι σε όλα τα στάδια που καθιστούν εφικτή την ολοκλήρωση μιας διοργάνωσης και εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης NAT WEST ISLAND GEMES στη Ρόδο το 2007.
Λέξεις κλειδία αθλητικό μάρκετινγκ
Δημιουργός Μαναζής Ιωάννης, Μπίκα Σοφία
Επιβλέπων Λυδάκη Δήμητρα
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009