E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Διαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.

Τίτλος Διαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Εναλλακτικός Τίτλος Advertising services: the impact of advertising on consumer behavior in financial products.
Περίληψη Η διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές (π.χ. με σύμβολα, χρώματα, δώρα, κουπόνια, κ.λπ.), καθώς και να βρουν νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους όπως, π.χ. το Διαδίκτυο. Βλέπουμε πως οι καταναλωτές αντιδρούν στις διαφημίσεις και πως ο τρόπος ζωής τους (δημογραφικά, γεωγραφικά, ψυχογραφικά κριτήρια), επηρεάζει τις αποφάσεις που παίρνουν απέναντι στα πιστωτικά ιδρύματα. Μελετούνται τα τραπεζικά προϊόντα που υπάρχουν και ποια από αυτά χρησιμοποιούν οι καταναλωτές. Γίνεται μια έρευνα αγοράς μέσα από την οποία βγαίνουν τα συμπεράσματα για το τι θέλουν και τι είναι καλύτερο για εκείνους και τις ανάγκες τους. Γι’ αυτόν τον λόγο, έγινε έρευνα σε δείγμα 200 ατόμων με την βοήθεια ερωτηματολογίου. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα για τις τράπεζες που προτιμούν οι καταναλωτές και τους τρόπους που θέλουν να ενημερώνονται, καθώς και ο βαθμός στον οποίο νιώθουν ικανοποιημένοι από τα πιστωτικά ιδρύματα. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι έλληνες καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν ακόμα τα λεγόμενα παραδοσιακά τραπεζικά προϊόντα καθώς αυτά που διαμορφώθηκαν με το πέρασμα του χρόνου δεν επιλέγονται συχνά. Επιπλέον είναι αφοσιωμένοι στα πιστωτικά ιδρύματα που χρησιμοποιούν και προτιμούν να ενημερώνονται απευθείας από τους τραπεζικούς υπαλλήλους και τα διάφορα έντυπα υλικά, παρά μέσω διαφήμισης. Βλέπουμε ότι οι δυσκολίες της καθημερινότητας και τα διάφορα προβλήματα κάνουν τους καταναλωτές να επιλέγουν με βάση την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, την φιλικότητα και την εμπιστοσύνη απέναντι σε ένα πιστωτικό ίδρυμα και όχι με βάση την εξωτερική εμφάνιση του κτηρίου ή την εσωτερική του ατμόσφαιρα.
Λέξεις κλειδία συμπεριφορά καταναλωτή, διαφήμιση, χρηματο-οικομικό προιόν
Δημιουργός Νιφόρα Μαρίνα
Επιβλέπων Αντωνάκη Μαρία
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009