E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).

Τίτλος Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).
Εναλλακτικός Τίτλος Study about the design of traditional print advertising / promotion and the transition to new forms using new technologies (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing etc).
Περίληψη Η έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις προγραμμάτων (software) επεξεργασίας εικόνας και βελτιωμένες τεχνικές και μέθοδοι εκτύπωσης συνέβαλαν στην συνεχή ανάπτυξη της έντυπης διαφήμισης. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες σταδιακού μετασχηματισμού της, μιας και νέες πολύ διαφορετικές τεχνολογίες εμφανίζονται στην αγορά. Τεχνολογίες που επιτρέπουν την ενσωμάτωση video-διαφημίσεων σε έντυπα περιοδικά με μικρές-λεπτές οθόνες (video-in-print), συσκευές ηλεκτρονικής μελάνης (e-book reader, e-ink), ενώ η ταυτόχρονη έκδοση σε έντυπη και εμπλουτισμένη ψηφιακή μορφή μιας έντυπης έκδοσης, έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν πλέον ευρέως στην αγορά και να μην αποτελούν απλά έρευνα σε πειραματικό στάδιο. Στην πτυχιακή αυτή θα γίνει μια ιστορική αναφορά των μεθόδων και των προγραμμάτων/τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στην έντυπη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια δίνοντας ένα σύντομο χρονικό για την τεχνική εξέλιξή της, αρχίζοντας από τον παραδοσιακό σχεδιασμό-ζωγραφική σε καμβά μέχρι τις νέες τεχνολογικές μεθόδους που αναφέρθηκαν. Επίσης θα γίνει ανάλυση των νέων μέσων διαφήμισης και θα αναφερθούν παραδείγματα υιοθέτησης αυτών των νέων τεχνολογιών από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί μελέτη που αφορά το έντυπο υλικό προώθησης τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εσωτερικού και του εξωτερικού, προκειμένου να καταγραφούν κάποια χαρακτηριστικά και τεχνικές που χρησιμοποιούν σε ένα πίνακα διάθεσης (moodboard). Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί σχεδιασμός του νέου έντυπου υλικού προώθησης του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους ώστε να είναι εφικτή η πολυ-κάναλη έκδοσή τους σε έντυπη αλλά και on-line μορφή.
Λέξεις κλειδία έντυπη διαφήμιση, τεχνολογία, νέες τεχνολογίες
Δημιουργός Πανταζής Χαράλαμπος
Επιβλέπων Σιγανού Μαριάννα
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009