E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2011     Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.

Τίτλος Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.
Εναλλακτικός Τίτλος New trends and consumer behavior in daily press.
Περίληψη Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου. Συγκεκριμένα επιθυμεί να διερευνήσει εάν ο καταναλωτής σήμερα προτιμά και εμπιστεύεται τον ημερήσιο τύπο, εάν το περιεχόμενο του ημερήσιου τύπου, αποτελεί το βασικό κριτήριο για την αγορά της εφημερίδας και τέλος εάν οι καταναλωτές θεωρούν ότι στο μέλλον θα ενημερώνονται μόνο από το διαδίκτυο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 200 αναγνώστες εφημερίδων, στην περιφέρεια της Αττικής, ηλικίας 35-45 δηλαδή άτομα κυρίως νεαρής ηλικίας. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσης μελέτης, βάσει τόσο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και της ποσοτικής έρευνας είναι ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών προσανατολίζεται προς τον ηλεκτρονικό τύπο και συγκεκριμένα τα blogs. Αναφορικά με το μέλλον του ημερήσιου τύπου, μπορούμε να πούμε ότι οι πωλήσεις τους θα μειωθούν και άλλο.
Λέξεις κλειδία συμπεριφορά καταναλωτή, ημερήσιος τύπος
Δημιουργός Πάντος Λάμπρος
Επιβλέπων Αντωνάκη Μαρία
Χρονιά 2011
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009