E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).

Τίτλος Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).
Εναλλακτικός Τίτλος Marketing strategies and emplementetion in casino (online and regular).
Περίληψη Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και στην εφαρμογή αυτών στα casino. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ όπως: το τι είναι μάρκετινγκ, μια σύντομη ιστορική αναδρομή του, οι λειτουργίες, το μίγμα του και ο κύκλος ζωής. Και στην συνέχεια γίνεται μια εποικοδομητική συζήτηση γύρω από τα casino (online και πραγματικά), την οργανωτική δομή των φυσικών casino, την οργάνωση και λειτουργία τους, τα online casino, τα μέσα προσέλκυσης των πελατών, την ψυχολογία των παικτών (πραγματικά και online). Ωστόσο μέσα από μια έρευνα βασισμένη σε πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές, οι ερευνητές κατάφεραν με την σειρά τους να συνεισφέρουν την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία όσον αφορά τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούνται από τα casino. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη σχετικά με την εμφάνιση και την διακόσμηση του χώρου ενός casino. Όλα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε οι παίκτες να παραμένουν και να ξοδεύουν χρήματα. Και αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ποικίλες μεθοδεύσεις.
Λέξεις κλειδία μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Δημιουργός Αλιβιζάτου Γεσθημανή, Κιλέρης Δημήτρης
Επιβλέπων Ταβλαδάκη Δέσποινα
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009