E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.

Τίτλος Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.
Εναλλακτικός Τίτλος The promotion strategy of cinema movies: Tools and tactics of the global cinema industry.
Περίληψη Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης αναφέρονται αρχικά κάποια ιστορικά στοιχεία για τον κινηματογράφο και εξηγείται το γιατί αυτός θεωρείται προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και αμέσως μετά παρουσιάζονται αναλυτικά τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας ταινίας. Ακολουθεί περιγραφή του πώς λειτουργεί το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και το πώς και με ποια σειρά χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα προώθησης που αναφέρθηκαν σε προηγούμενη ενότητα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίων που στάλθηκαν σε εταιρείες προώθησης και παραγωγής κινηματογραφικών προϊόντων, αλλά και με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντίστοιχες εταιρείες. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Παρουσιάζονται οι απόψεις για την αποτελεσματικότητα των μέσων προώθησης και το κατά πόσο το Διαδίκτυο μπορεί να λειτουργήσει ως αποκλειστικό μέσο προώθησης κινηματογραφικών ταινιών, για το πότε είναι το κατάλληλο χρονικό διάστημα να βγει μια ταινία στις αίθουσες και, τέλος, για τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να παραμείνει βιώσιμη η κινηματογραφική βιομηχανία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται το ποιοί είναι οι καλύτεροι τρόποι προώθησης, οι ιδανικές ημερομηνίες για την πρεμιέρα μιας ταινίας όπως επίσης και οι προκλήσεις που πιθανότατα θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία του κινηματογράφου στο μέλλον.
Λέξεις κλειδία κινηματογραφική βιομηχανία, κινηματογραφικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, μέσα μαζικής ενημέρωσης
Δημιουργός Αυλωνίτης Παναγιώτης
Επιβλέπων Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέττα
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009