E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).

Τίτλος Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).
Εναλλακτικός Τίτλος Sustainable development, investment and marketing in hotel businesses. Case study: Ledra Marriott, (Marriott International) and Novotel, (Accor Group).
Περίληψη Έχει παρατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, ιδίως την τελευταία δεκαετία, πως γίνονται σημαντικές προσπάθειες από αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες να ενισχύσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, υιοθετώντας φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές. Τέτοιου είδους πολιτικές, επιβάλλονται πλέον σε πολλές περιπτώσεις λόγω της διαρκούς επιδείνωσης της κατάστασης του περιβάλλοντος. Σε αυτά τα πλαίσια, κρίθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί έρευνα σχετικά με τις βασικότερες αντιλήψεις ανθρώπων σχετικών με τον συγκεκριμένο χώρο. Στόχος της έρευνας ήταν να αποτυπωθεί η κατάσταση σήμερα, αλλά και να καταγραφεί η τάση της εξέλιξης αυτών των αντιλήψεων, ώστε να σχηματιστεί μια εικόνα και για το τι αναμένεται να γίνει στο άμεσο μέλλον. Προς τούτο, στο 1ο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και του τουριστικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας τελικά στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ που είναι ο στόχος της εργασίας. Εν συνεχεία, στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε διάφορες πτυχές της πράσινης ανάπτυξης, εστιάζοντας στα ξενοδοχεία και το πώς εφαρμόζονται σε αυτά περιβαλλοντικοί σχεδιασμοί και διαχείριση με γνώμονα το περιβάλλον. Το επόμενο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικά στοιχεία της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε για να πραγματοποιηθεί η έρευνα. Αναγράφεται ο σκοπός της έρευνας μέσω συγκεκριμένων ερευνητικών ερωτημάτων, και ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε, εστιάζοντας στην κατάρτιση των ερωτηματολογίων, στην διαδικασία δειγματοληψίας, αλλά και στην ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν, και τέλος το πέμπτο κεφάλαιο συνοψίζει τα βασικότερα συμπεράσματα. Όπως έδειξε η έρευνα, σχετικά με το κατά πόσο ακολουθείται φίλο – περιβαλλοντική πολιτική από τα ξενοδοχεία, φάνηκε πως κατά την γνώμη των ερωτηθέντων οι ξενοδοχειακές μονάδες και ο τουρισμός γενικότερα είναι άμεσα συνδεδεμένος με το περιβάλλον και προκαλεί σε σημαντικό βαθμό προβλήματα σε αυτό, κάτι που σημαίνει πως δεν φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι ακολουθούνται φίλο – περιβαλλοντικές πολιτικές από τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων σήμερα. Αντίστοιχα, αναφορικά με τον βαθμό στον οποίο επηρεάζεται η προθυμία επιλογής των εν δυνάμει πελατών από την ύπαρξη τέτοιων πολιτικών, φάνηκε πως οι πολίτες και εν δυνάμει πελάτες ξενοδοχείων επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από την ύπαρξη «πράσινων» πολιτικών στα ξενοδοχεία για τις επιλογές τους. Θεωρούν το ζήτημα της προστασίας και της φροντίδας του περιβάλλοντος ιδιαίτερα σημαντικό, και δηλώνουν πως οι ξενοδοχειακές μονάδες και οι διαχειριστές τους οφείλουν να υιοθετούν πολιτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν οι ίδιοι μια αυξημένη τιμή για τις διακοπές τους, επιλέγοντας ένα ξενοδοχείο που υιοθετεί τέτοιου είδους πολιτικές. Σαν γενικότερο συμπέρασμα λοιπόν, μπορεί να σημειωθεί πως έχει γίνει αντιληπτή η ανάγκη για υιοθέτηση φίλο – περιβαλλοντικών πολιτικών από τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα σήμερα.
Λέξεις κλειδία μάρκετινγκ, ξενοδοχείο, περιβάλλον
Δημιουργός Χασιρτζόγλου Μαρία
Επιβλέπων Τσιμητάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009