E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.

Τίτλος Η αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.
Εναλλακτικός Τίτλος The search tool in social media and its use on advertising and marketing.
Περίληψη Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία της λειτουργίας αναζήτησης στα Social Media καθώς και της χρήσης της στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ. Προκειμένου να διεξαχθεί μια ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα (4) σχετικά κεφάλαια. Στο μεν πρώτο αναφέρεται η λειτουργία του διαδικτύου και των Social Media στις μέρες μας, στο δεύτερο αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο προκειμένου να προωθήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σε διάφορα Social Media και τις δυνατότητες που προσφέρονται από τις επιλογές αναζήτησης, στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχει μια σχετική εξέταση και ανάλυση της σχέσης διαφήμισης / στρατηγικών Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με την επιλογή «Αναζήτηση» στα βασικότερα Social Media και τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι δυνατότητες που προσφέρονται από την επιλογή «Αναζήτηση» στα Social Media και τις δυνατότητες που μπορεί να έχει η κάθε επιχείρηση για την προβολή της σε αυτά.
Λέξεις κλειδία αναζήτηση, κοινωνικά δίκτυα, διαφήμιση, προώθηση υπηρεσιών
Δημιουργός Δημάκη Ιωάννα-Αλεξάνδρα, Καρανικόλα Αναστασία
Επιβλέπων Παναγιωτάκης Κωνσταντίνος
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009