E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.

Τίτλος Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.
Εναλλακτικός Τίτλος The green marketing in the greek clothing industry.
Περίληψη Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο “πρασίνισμα” των προϊόντων τους και των δραστηριοτήτων τους. Δυναμικά στο προσκήνιο έχουν εισέρθει τα οικολογικά ενδύματα κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα με προβλεπόμενη αύξηση ζήτησης στο μέλλον. Στην παρούσα πτυχιακή έρευνα γίνεται μία πλήρη περιγραφή του πράσινου μάρκετινγκ σε όλες τις πτυχές του, καθώς και στα οικολογικά ρούχα και την ΕΚΕ από την σκοπιά της βιομηχανικής κλωστοϋφαντουργίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας και της πράσινης κουλτούρας εταιρειών που εμπορεύονται οικολογικά ρούχα στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας τις αρχές του πράσινου μάρκετινγκ στα προϊόντα τους. Για την εξέταση της συγκεκριμένης μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου και έγινε σύγκριση των ιστοσελίδων των εταιρειών με βάση τις λέξεις κλειδιά και τη βιωσιμότητα του μίγματος μάρκετινγκ.
Λέξεις κλειδία εταιρική κοινωνική ευθύνη, πράσινη βιομηχανία ένδυσης, πράσινο μάρκετινγκ
Δημιουργός Δράκου Χριστίνα
Επιβλέπων Zoυγανέλη Στάθια
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009