E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Τίτλος Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.
Εναλλακτικός Τίτλος Website visitor behavior for the design with the use of eye-tracking technology and the use of the results in E-marketing.
Περίληψη Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα μας αποσπούσαν αρκετό από το χρόνο τώρα πλέον έχουν αντικατασταθεί από εφαρμογές μέσω του διαδικτύου. Παραδείγματα όπως τα γράμματα που έχουν αντικατασταθεί από τα e-mails, οι εφημερίδες που έχουν αντικατασταθεί από τα site πληροφορίας ή αλλιώς portals, ακόμα και οι λογαριασμοί πληρώνονται μέσω εφαρμογών του διαδικτύου. Οι επιχειρήσεις δημιουργούν την εικόνα της εταιρείας τους μέσω ενός site, ενώ συχνά το χρησιμοποιούν για την πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η βασικότερη προϋπόθεση για να θεωρηθεί αξιόλογη η σχεδίαση μιας ιστοσελίδας είναι η δημιουργία ενός εύχρηστου περιβάλλοντος επικοινωνίας με τον χρήστη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον η πλοήγηση του χρήστη θα καθίσταται ευκολότερη ενώ η αναζήτηση πληροφορίας θα ολοκληρώνεται άμεσα. Αν η σχεδίαση του δικτυακού τόπου αποτύχει, ο χρήστης γρήγορα θα κινηθεί σε άλλους ανταγωνιστικούς διαδικτυακούς τόπους με σκοπό να ολοκληρώσει την αναζήτηση – πλοήγηση του. Οι Μελέτες Χρηστικότητας (Usability Studies) ασχολούνται ακριβώς με αυτό το αντικείμενο, δηλαδή την κατανόηση της ευχρηστίας ενός site, σε σχέση με τους επισκέπτες. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να διερευνηθεί η χρηστικότητα ενός ιστότοπου, όπως π.χ. με ερωτηματολόγια ή παρακολουθώντας τα στατιστικά (web analytics), ενώ μια από τις πιο αξιόπιστες από αυτές είναι η μελέτη της οφθαλμοκίνησης των χρηστών (eye-tracking tests). Στην παρούσα πτυχιακή θα παρουσιαστεί η τεχνολογία eye-tracking. H τεχνολογία Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στη σχεδίαση Διεπαφής Χρήστη (User Interface) καθώς μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για το ποιες είναι οι περιοχές ή τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα του χρήστη, ποια στοιχεία προκαλούν σύγχυση καθώς και ποια αγνοούνται εντελώς. Θα προσπαθήσουμε μέσω επιστημονικών άρθρων, βιβλίων, διαδικτυακών πηγών αλλά και συνεντεύξεων με ειδικούς να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι το Web Usability και η τεχνολογία eye-tracking για ένα site ή μια επιχείρηση. Τέλος στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής, και με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος, θα υλοποιηθούν πειράματα eye-tracking με σενάρια χρηστικότητας σε ένα Ιστοχώρο πληροφορίας (portal).
Λέξεις κλειδία ιστότοπος, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Δημιουργός Κακεπάκη Ευφροσύνη
Επιβλέπων Περακάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009