E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Αγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.

Τίτλος Αγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.
Εναλλακτικός Τίτλος The natural cosmetics market in Greece. The swot analysis of Korres company.
Περίληψη Στις μέρες μας, οι καταναλωτές βαίνουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους. Γι’ αυτό και επενδύουν σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, με όσο το δυνατόν λιγότερες χημικές ουσίες, χωρίς βέβαια η αποτελεσματικότητα τους να διαφέρει από τα συμβατικά ήδη υπάρχοντα καλλυντικά. Φυσικά, στις μέρες μας, λόγω των οικονομικών δυσχερειών, οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν μια περιουσία για την αγορά καλλυντικών. Έτσι, τα φυσικά καλλυντικά, τα οποία περιέχουν φυτικά, ζωικά, θαλάσσιας ή ορυκτής προέλευσης συστατικά, και οι τιμές του είναι ίδιες ή και κατώτερες από τα συμβατικά καλλυντικά, κατακτούν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πλέον ενημερωμένοι, και επιθυμούν η υγεία να συμβαδίζει με την ομορφιά. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, υπάρχουν αρκετές εταιρίες που παράγουν και διανέμουν φυσικά προϊόντα, τόσο στο εσωτερικό όσο και σε χώρες εκτός Ελλάδας, και γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία και αναγνωρισιμότητα. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, γίνεται λόγος για την Ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών, την ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε. Μια εταιρία, που από το ξεκίνημα της, έχει γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο. Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε γενικότερα γιατί τα φυσικά καλλυντικά κερδίζουν έδαφος αλλά και μέσα από την SWOT ανάλυση που θα γίνει στην εταιρία Κορρές, θα παραταχθούν οι δυνάμεις που έχει σαν εταιρία, τι κάνει δηλαδή καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, που αδυνατεί, ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι απειλές της.
Λέξεις κλειδία φυσικά προϊόντα, φυσικά καλλυντικά, Κορρές, SWOT ανάλυση
Δημιουργός Καραδήμου Ειρήνη, Κουρούπη Κωνσταντίνα
Επιβλέπων Ταβλαδάκη Δέσποινα
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009