E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η σημασία της μελέτης της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketing.

Τίτλος Η σημασία της μελέτης της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketing.
Εναλλακτικός Τίτλος The importance of human computer interaction in designing a web-site or an e-marketing campaign.
Περίληψη Κατά τον σχεδιασμό ενός ιστοτόπου είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία του να έχουν τηρηθεί κάποιοι κανόνες που έχουν άμεση σχέση με την ευχρηστία του. Συχνά οι σχεδιαστές ξεχνάνε ότι ένας ιστότοπος πέρα από ευχάριστος εμφανισιακά και ευανάγνωστος πρέπει να είναι εύχρηστος και λειτουργικός, γιατί, αντίθετα με ένα έντυπο κείμενο, έχει και τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης με τον χρήστη. Το συγκεκριμένο θέμα πραγματεύεται ο επιστημονικού κλάδος της Αλληλεπίδρασης Υπολογιστή-Ανθρώπου ( Human Computer Interaction – HCI ). Το HCI ασχολείται με την διαδραστικότητα μεταξύ ανθρώπου (Χρήστη) και Υπολογιστή (Ιστότοπου) και συγκεκριμένα για το διαδίκτυο ασχολείται με το πώς οι επισκέπτες βλέπουν, πλοηγούνται και χρησιμοποιούν τον ιστότοπο και αποτελεί σημαντικό μέρος της προεργασίας για την κατασκευής του. Ο γενικός στόχος του HCI είναι να εξασφαλίζει ότι οι επισκέπτες μπορούν να προβάλλουν, να εξερευνούν και να αντλούν πληροφορίες από την ιστοσελίδα όσο το δυνατόν ευκολότερα και πιο ευχάριστα. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη και η παρουσίαση των παραγόντων που επηρεάζουν την πλοήγηση των χρηστών ενός ιστοτόπου όπως αποτυπώνονται από μελέτες που έχουν γίνει από ερευνητές του HCI. Βάση των αρχών του HCI, ο σχεδιαστής θα μπορέσει να λάβει αποφάσεις για την δομή του ιστότοπου, την οργάνωση του περιεχομένου, την μορφή που θα έχει το σύστημα πλοήγησης κτλ. Στο πρακτικό μέρος της παρούσας πτυχιακής, θα αξιολογηθεί η ευχρηστία του ιστότοπου του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης με την χρήση μιας αναλυτικής αξιολόγησης και δύο εμπειρικών αξιολογήσεων ευχρηστίας και θα παρατεθούν τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων και προτάσεις βελτίωσης.
Λέξεις κλειδία ιστοσελίδα, αξιολόγηση, αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή, ευχρηστία
Δημιουργός Καρυπίδη Μαρία
Επιβλέπων Περακάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009