E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Προώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.

Τίτλος Προώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.
Εναλλακτικός Τίτλος Wed sites promotion: Search engine optimization, promotional programs and results evaluation.
Περίληψη Στις 30 Απριλίου του 1993, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικών Ερευνών (CERN) ανακοίνωσε ότι ο παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) θα είναι ελεύθερός για όλους. Η Netcraft, μια εταιρία που παρακολουθεί την ανάπτυξη του διαδικτύου από το 1995, ανακοίνωσε πως τον Αύγουστο του 1995 υπήρχαν 18.000. Η ίδια εταιρία ανακοίνωσε πως τον Φεβρουάριο του 2009 ο αριθμός των ιστοσελίδων που είχε καταγράψει ήταν 215.675.903. (Wikipedia, 29/6/2011) Από τα μέσα τις δεκαετίας του 1990, οι κάτοχοι ιστοσελίδων συνειδητοποίησαν την δύναμη που είχαν οι μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότερο περνούσαν τα χρόνια τόσο περισσότεροι ήταν οι χρήστες που έβρισκαν αυτό για το οποίο έψαχναν στο διαδίκτυο μέσα από μια μηχανή αναζήτησης. Ως εκ τούτου, οι κάτοχοι ιστοσελίδων ξεκίνησαν να χρησιμοποιούσαν διάφορες τεχνικές προκειμένου να εμφανίζονται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι δεν κατάφερναν να διατηρήσουν μια υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το γεγονός αυτό οφείλονταν σε διάφορους παράγοντες. Η αύξηση του αριθμού των ιστοσελίδων και η χρήση τεχνικών που δεν εγκρίνονταν από τις μηχανές αναζήτησης ήταν δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Από την στιγμή που οι κάτοχοι των ιστοσελίδων δεν μπορούσαν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης άρχισαν να χρησιμοποιούν διάφορα διαφημιστικά προγράμματα και υπηρεσίες οι οποίες με τα χρόνια παρείχαν όλο και περισσότερες δυνατότητες. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία: • Γίνεται αναλυτική παρουσίαση όλων των ειδών των μηχανών αναζήτησης • Αναφέρονται όλες οι σωστές τεχνικές που πρέπει να εφαρμόζονται προκειμένου να εμφανίζεται μια ιστοσελίδα όσο το δυνατόν ψιλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, αναφέρονται και οι τεχνικές αυτές που πρέπει να αποφεύγονται. • Παρουσιάζονται οι διαφημιστικές λύσεις που παρέχει η Google μέσα από το πρόγραμμα Google Adwords • Γίνεται αναφορά και σε άλλες διαφημιστικές εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες και διαφημιστικά προγράμματα παρόμοια με αυτά της Google.
Λέξεις κλειδία μηχανή αναζήτησης, δικτυακός τόπος
Δημιουργός Κατσιαδάκης Μανούσος, Τσάμης Παναγιώτης
Επιβλέπων Μαστοράκης Γιώργος
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009