E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Εξέλιξη του merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.

Τίτλος Εξέλιξη του merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.
Εναλλακτικός Τίτλος Evolution of merchandising and its importance for business. Case study: THE BODY SHOP.
Περίληψη Το εμπόριο αποτελεί παραδοσιακό και ισχυρό κλάδο της ελληνικής οικονομίας αλλά και της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Στην αναβάθμιση του ρόλου του εμπορίου συντέλεσαν μεταξύ άλλων, η τεχνολογική εξέλιξη που υποστηρίζει τις λειτουργίες των εμπορικών επιχειρήσεων, η αυξανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα η οποία συντέλεσε και στην αύξηση του ανταγωνισμού, και η διάδοση του μάρκετινγκ που αποδίδει μεγαλύτερη έμφαση στην πλευρά της ζήτησης των αγορών. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις καθημερινά προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό έτσι ώστε να επιβιώσουν στην αγορά. Αυτό το καταφέρνουν με το να χρησιμοποιούν διάφορα τεχνάσματα για να μπορέσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Έτσι λοιπόν οι λιανοπωλητές, τοποθετούν τα προϊόντα τους στα ράφια ανάλογα με το είδος καθώς και με το βάθος της συλλογής τους, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προσεγγίσουν όλο ένα και περισσότερους καταναλωτές και να καταφέρουν να τους πείσουν μέχρι το προϊόν να βρεθεί στο καλάθι τους. Ιδιαίτερη προσοχή δίνουν και στην βιτρίνα του καταστήματος τους για τον λόγο ότι είναι το πρώτο μέρος που έρχεται σε επαφή με τον καταναλωτή. «Ο πελάτης αγοράζει με τα μάτια» (Τζωρτζάκης,1993). Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία ελλήνων και ξένων συγγραφέων, άρθρα από περιοδικά καθώς και έρευνες από το διαδίκτυο, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε έννοιες και τρόπους υλοποίησης του merchandising. Επίσης, θα προσπαθήσουμε να εκμαιεύσουμε πληροφορίες για το πόσο σημαντικό είναι το merchandising μέσα σε μια επιχείρηση και πώς βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Όλα τα βασικά ερωτήματα της παρούσας πτυχιακής εργασίας απαντώνται από την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια συνεντεύξεων στην εταιρία που στην παρούσα πτυχιακή λειτούργει ως μελέτης περίπτωσης. Σημαντικές πληροφορίες δίνονται και από την συλλογή στοιχείων της δευτερογενούς έρευνας. Πώς λοιπόν το merchandising επηρεάζει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων; Πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του για την επιτυχία ενός λιανικού καταστήματος; Μετά από τη συλλογή των στοιχείων της δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας, το εύρος πληροφοριών που συγκεντρώθηκε είναι αρκετά ικανοποιητικό, έτσι ώστε να δοθούν απαντήσεις γύρω από την έννοια του merchandising, καθώς και τη σημαντικότητα του.
Λέξεις κλειδία μάρκετινγκ, τοποθέτηση προϊόντος, λιανικό εμπόριο, μελέτη περίπτωσης, περιπτωσιολογική μελέτη, εμπορευματοποίηση
Δημιουργός Κάζα Δήμητρα
Επιβλέπων Ταβλαδάκη Δέσποινα
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009