E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.

Τίτλος Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.
Εναλλακτικός Τίτλος The use of micro-social networking applications (Apps, eg Facebook Apps) in marketing.
Περίληψη Το Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, το Διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό του σύγχρονου Μάρκετινγκ. Το Social Media Marketing αναπτύχθηκε ραγδαία και τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των social media έχουν οι μικροεφαρμογές. Παιχνίδια, διαγωνισμοί, εργαλεία διαχείρισης και δημοσίευσης περιεχομένου είναι μόνο μερικά από τα είδη των μικροεφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί. Αν και οι εφαρμογές αυτές έχουν συνήθως έντονο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, στην ουσία αποτελούν σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις σε θέματα Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα νέα δεδομένα στο Μάρκετινγκ και να περιγράψει την εποχή του Social Media Marketing. Επίσης στόχος της είναι η έμφαση στο ρόλο και τη σημασία των μικροεφαρμογών και η υλοποίηση ενός FB App, που μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα.
Λέξεις κλειδία μάρκετινγκ, κοινωνικό δίκτυο
Δημιουργός Κουλάκου Ελένη, Τουρσουνίδου Μαρία
Επιβλέπων Μαστοράκης Γιώργος
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009