E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.

Τίτλος Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.
Εναλλακτικός Τίτλος Corporate social responsibility: From business ethics to social symbolism case study of Wind.
Περίληψη Σκοπός της παρούσας πτυχιακής αποτελεί η εννοιολογική και κριτική διερεύνηση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ως την από τις πλέον σημαντικότερες αναλυτικές κατηγορίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, η εννοιολογική προσέγγιση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης είναι ακόμα σε πρώιμο και διφορούμενο στάδιο, με τους ορισμούς της να κυμαίνονται μεταξύ των εννοιών της εταιρικής διακυβέρνησης και της επιχειρηματικής ηθικής. Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και με τα εργαλεία μέτρησης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα οποία έχουν μεν κοινές συνιστώσες αναφοράς, αλλά χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης ώστε να αποκωδικοποιούνται σαφώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Ένεκα αυτών, οι επιχειρήσεις αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες δημοσιοποίησης των πολιτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποιούν, με απώτερο στόχο και σκοπό τη βελτίωση της εικόνας και φήμης του οργανισμού. Στο σημείο αυτό παρατίθενται και αναλύονται οι κριτικές προσεγγίσεις στην ίδια την έννοια και στην χρήση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ο οποίες κατατείνουν να θεωρούν ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν συνιστά παρά ένα ακόμα «μέσο προβολής» ή / και «τρικ του μάρκετινγκ» ώστε να συσκοτισθούν οι κοινωνικές αρνητικές εξωτερικότερες μίας επιχείρησης. Στη προσπάθεια της περαιτέρω ανάδειξης και ανάλυσης των παραπάνω αντικρουόμενων θεωριών και απόψεων, εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της χρήσης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Wind.
Λέξεις κλειδία εταιρική κοινωνική ευθύνη, μάρκετινγκ, εταιρική διακυβέρνηση
Δημιουργός Κουρή Αναστασία
Επιβλέπων Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009