E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

Τίτλος Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.
Εναλλακτικός Τίτλος The technology of augmented reality and its use in marketing. Techniques and methods of AR application development.
Περίληψη Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, διαφημιστικά φυλλάδια κτλ, με τις εταιρίες να αναζητούν καινούργιους τρόπους και μεθόδους για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίας τους. Μια από αυτές είναι τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality - AR). Η τεχνολογία Augmented Reality, θολώνει το όριο μεταξύ του τι είναι πραγματικό και τι είναι υλοποιημένο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενισχύοντας τα αισθητηριακά ερεθίσματα της ακοής και της όρασης με ήχους, βίντεο και γραφικά ή δεδομένα εντοπισμού θέσης (Global Positioning System - GPS) Η augmented reality τεχνολογία έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών και περισσότερο των μεγάλων εταιριών σαν ένα σημαντικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Μέσα από αυτήν την εργασία μεθοδεύεται μια προσέγγιση της χρήσης της augmented reality τεχνολογίας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι η augmented reality τεχνολογία, ποια τα βασικά χαρακτηριστικά της, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή της και πως μπορεί η εφαρμογή της να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Επίσης θα γίνουν μελέτες χρήσεως χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που εκμεταλλεύτηκαν την τεχνολογία augmented reality. Επίσης θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ενώ στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα κατασκευαστεί εφαρμογή που θα εκμεταλλεύεται οπτικά μέσα ώστε να εντυπωσιάσει τον χρήστη της, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.
Λέξεις κλειδία επαυξημένη πραγματικότητα, τεχνολογία, διαφήμιση, μάρκετινγκ
Δημιουργός Κουτρελάκος Νικόλαος
Επιβλέπων Καπανταϊδάκης Ιωάννης
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009