E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Ο ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.

Τίτλος Ο ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.
Εναλλακτικός Τίτλος Τhe role of corporate sponsorship in the biggest sporting event, the Olympics, from ancient times until today. Case study of the Olympic Games in Atlanta 1996.
Περίληψη Η χορηγία ήταν μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της Αθηναϊκής δημοκρατίας, κατά την οποία κάποιος πλούσιος πολίτης κατέβαλε τα χρήματα του για την προετοιμασία του χορού, για την συμμετοχή του σε διάφορες θρησκευτικές εκδηλώσεις, καθώς και για παραστάσεις στους δραματικούς ή χορηγικούς αγώνες. Σε αυτούς τους αγώνες οι δραματικοί ποιητές ενώπιον του κοινού παρουσίαζαν τις τραγωδίες ή τις κωμωδίες τους και διαγωνίζονταν για την πρώτη θέση. Παρατηρείται λοιπόν, ότι η χορηγία υπάρχει ως θεσμός από την αρχαία ελληνική εποχή. Βέβαια με την πάροδο του χρόνου, οι κοινωνίες εξελίσσονταν και η μορφή που έπαιρνε ο θεσμός της χορηγίας ήταν τελείως διαφορετικός από αυτόν της αρχαίας ελληνικής εποχής. Φτάνουμε με αυτό τον τρόπο στη σημερινή εποχή όπου η χορηγία αποτελεί βαρόμετρο για την ανάπτυξη και δημιουργία πολλών μεγάλων πολιτιστικών και όχι μόνο γεγονότων. Ένα από αυτά τα πολιτιστικά δρώμενα, που οφείλει μία μεγάλη μερίδα επιτυχίας του στη χορηγία, είναι η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στη σημερινή σύγχρονη εποχή είναι λογικό να χρειάζονται την οικονομική υποστήριξη των χορηγών καθώς η ανάληψη μιας τέτοιας διοργάνωσης προϋποθέτει ένα υπέρογκο ποσό εξόδων. Αυτό ακριβώς είναι και το στοιχείο το οποίο παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην αμφίδρομη αυτή σχέση Ολυμπιακών Αγώνων και χορηγίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση των θεμάτων αυτών που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με το θεσμό της χορηγίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η ανακάλυψη της αλήθειας σχετικά με την εμπορευματοποίηση του θεσμού, τη συμβολή του στη διεξαγωγή των Αγώνων και τη δυνατότητα εξιδανίκευσης του.
Λέξεις κλειδία Ολυμπιακοί αγώνες
Δημιουργός Παπαευθυμίου Λάμπρος
Επιβλέπων Κοκκινάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009