E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2012     Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?

Τίτλος Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?
Εναλλακτικός Τίτλος Attitude of young people aged 18-24 towards advertising media and advertising. TV or Internet?
Περίληψη Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι νέοι περισσότερο. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και θα χρησιμοποιηθούν για τη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης, το οποίο αναφέρεται στη διαφήμιση, στη συμπεριφορά των αγοραστών, αλλά και στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. Τα πρωτογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Στο τέλος της εργασίας συνοψίζονται τα τελικά συμπεράσματα.
Λέξεις κλειδία διαδίκτυο, διαφημιστικό μήνυμα, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Δημιουργός Τσιλιβίγκου Ευαγγελία
Επιβλέπων Ταβλαδάκη Δέσποινα
Χρονιά 2012
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009