E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.

Τίτλος Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.
Εναλλακτικός Τίτλος HTML 5 and the possibilities that provides to web commercial/promotion. New commercial applications for portable internet devices.
Περίληψη Το HTML είναι η συντόμευση για το HyperText Mark-up Language, δηλαδή την γλώσσα του διαδικτύου στην οποία δημιουργούνται οι Ιστοσελίδες. Κάτω από αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες που κοιτάμε, βρίσκεται μία ατελείωτη ακολουθία HTML κώδικα. Αυτός ο κώδικας μεταφράζεται από τους φυλλομετρητές για να δημιουργηθεί αυτό που βλέπουμε όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο. Η πρώτη έκδοση της γλώσσας HTML δημιουργήθηκε το 1991 από τον φυσικό Tim Berners-Lee αλλά έκτοτε έχει συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις των διαδικτυακών εφαρμογών. Παρόλη την ανάπτυξή της πάντως ποτέ δεν κατέφερε από μόνη της να καλύψει όλες τις ανάγκες που αυξάνονταν συνεχώς όπως π.χ. video, κίνηση - animation, διάδραση με τους χρήστες και έτσι δημιουργήθηκαν άλλες τεχνολογίες που συνεργάζονταν και επέκτειναν την HTML και κατ’ επέκταση το WWW (World Wide Web) όπως το Flash, το CSS, η JavaScript και πολλές άλλες. Το 2006 το W3C παρότι είχε σταματήσει την ανάπτυξη της HTML από το 1998, αποφάσισε πως η XHTML δεν έχει άλλα περιθώρια βελτίωσης και έτσι αποφάσισε πως έπρεπε να βρει κάτι. Έτσι επανέρχεται η ιδέα για την δημιουργία μιας καινούριας έκδοσης, η οποία θα μπορέσει να γεμίσει όλα τα κενά που έχει δημιουργήσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η περιγραφή των νέων δυνατοτήτων των τεχνολογιών HTML5 καθώς και οι τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στην ηλεκτρονική διαφήμιση σε διαδικτυακές συσκευές όπως το iPhone, iPad κτλ αλλά και σε επίπεδο PC. Επίσης θα γίνει εκτενή αναφορά στην νέα υπηρεσία διαφημίσεων για κινητά της Apple που χρησιμοποιεί τεχνολογίες HTML5, την iAd. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα δημιουργηθεί μια διαφημιστική εφαρμογή σε HTML5 στην οποία θα φαίνονται οι δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής. Τέλος, θα γίνει μια προσπάθεια αναφερθούν οι μελλοντικές χρήσης της HTML 5 σε άλλους τομείς προωθητικών μέσων (π.χ. διαδραστική τηλεόραση, e-books/magazines κ.α.).
Λέξεις κλειδία HTML, CSS, Flash, Javascript
Δημιουργός Γαβριλάκης Χρίστος
Επιβλέπων Καπανταϊδάκης Ιωάννης
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009