E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Πως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.

Τίτλος Πως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.
Εναλλακτικός Τίτλος How advertising affects Cypriot consumers in period of economic crisis.
Περίληψη Στην πιο κάτω πτυχιακή εργασία, θα αναπτύξουμε το θέμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τις απαρχές του φαινομένου και την εξάπλωση της και στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στα κυπριακά δεδομένα. Πώς η οικονομική κρίση επηρεάζει την Κύπρο και πώς η διαφήμιση συμβάλλει στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή σε τέτοιες περιόδους. Η ανωτέρω εργασία στηρίχτηκε τόσο σε πρωτογενείς όσο και σε δευτερογενείς πηγές για την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Λέξεις κλειδία οικονομική κρίση, διαφήμιση, καταναλωτές
Δημιουργός Κυρίσαββα Χριστίνα
Επιβλέπων Παπανδρέου Νικόλαος
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009