E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέληπου μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για μια ΜΜΕ μέσω του Google ΑdWords.

Τίτλος Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέληπου μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για μια ΜΜΕ μέσω του Google ΑdWords.
Εναλλακτικός Τίτλος The online advertising Networks and the benefits that can be gained from their use in a Small-Medium Enterprise (SME). Create an integrated advertising campaign for an SME through Google Ad words.
Περίληψη Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) άλλαξαν εντελώς τον τρόπο λειτουργίας των διαφημιστικών καταχωρήσεων στον παγκόσμιο ιστό. Τα συστήματα αυτά έδωσαν την δυνατότητα σε διαφημιζόμενους με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες να μπορέσουν να κάνουν ολοκληρωμένες διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες, κάτι που πριν δεν ήταν εφικτό, λόγο του απαγορευτικά μεγάλου κόστους. Από την άλλη, μικρές ιστοσελίδες που δεν ήταν δυνατό να βρουν εύκολα διαφημιζόμενους τώρα μπορούν να το κάνουν με ελάχιστο κόπο και χρόνο, κάτι που έδωσε τεράστια ώθηση στη δημιουργία νέων sites και blogs με αξιόλογο περιεχόμενο, αφού πλέον υπήρχε και ο παράγοντας του οικονομικού οφέλους. Ο αδιαμφισβήτητος βέβαια ηγέτης αυτών των δικτύων είναι το Google Adwords, το οποίο κατέχει με διαφορά την μερίδα του λέοντος της on-line διαφήμισης. Στην πτυχιακή αυτή, θα ασχοληθούμε με τα Ad Networks, αναφέροντας την ιστορία τους και καταγράφοντας τους πιο σημαντικούς εκπρόσωπους τους στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό καθώς και τις δυνατότητες τους. Θα αναζητήσουμε τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει μια Μικρό-Μεσαία επιχείρηση αν αποφασίσει να προβληθεί μέσω μιας διαφημιστικής καμπάνιας σε αυτά καθώς και οι παράγοντες που θα συνεισφέρουν σε μια επιτυχημένη προώθηση όπως και ενδείξεις για το κόστος της. Περισσότερη ανάλυση θα γίνει για το σύστημα Google Adwords, μια και είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές και με τις περισσότερες δυνατότητες. Στο πρακτικό μέρος μάλιστα θα χρησιμοποιήσουμε το Google Adwords για την προώθηση μιας ΜΜΕ για διάστημα τριών εβδομάδων ενώ θα υπάρξει προσεκτικός σχεδιασμός ώστε να εφαρμόσουμε με επιτυχία την καμπάνια μας. Μετά το τέλος της καμπάνιας θα παρουσιάσουμε αποτελέσματα και συμπεράσματα που προέκυψαν από την εμπειρία μας αυτή.
Λέξεις κλειδία διαδικτυακά συστήματα, μικρομεσσαία επιχείρηση
Δημιουργός Κοροβέση Παρασκευή
Επιβλέπων Περακάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009