E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.

Τίτλος Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.
Εναλλακτικός Τίτλος An exploratory research of the contemporary promotional strategies and marketing in B2B Greek enterprises.
Περίληψη Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών – επιχειρήσεων. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να παρουσιαστεί ο ρόλος της επικοινωνίας σε μια Β2Β επιχείρηση, η σημασία που έχει το μάρκετινγκ και η προώθηση στις επιχειρήσεις καθώς και οι τεχνικές προώθησης που χρησιμοποιούνται σήμερα από αυτές. Η έρευνα διεξήχθη με την πραγματοποίηση προσωπικών συνεντεύξεων σε ελληνικές επιχειρήσεις εντός Αττικής, οι οποίες έχουν ως πελάτες άλλες επιχειρήσεις. Τα συμπεράσματα έδειξαν πως οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν βασικό εργαλείο τους το βιομηχανικό μάρκετινγκ και προσπαθούν να προσαρμοστούν με τις συνεχής εξελίξεις της αγοράς. Η συμπεριφορά των πελατών καθώς και ο ανταγωνισμός, αποτελούν στοιχεία που πρέπει συνεχώς να παρακολουθούνται. Το γεγονός πως το οικονομικό περιβάλλον αλλάζει συνεχώς, οδηγεί τους πελάτες να θεωρούν τη τιμή ως το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή των προμηθευτών τους χωρίς όμως να παραλείπουν την αξία του προϊόντος/υπηρεσίας, την αξιοπιστία της επιχείρησης, την ταχύτητα παράδοσης κ.ά. Επίσης σημαντικό ρόλο για την προώθηση και την επικοινωνία μιας επιχείρησης του Β2Β μάρκετινγκ έχουν οι προσωπικές πωλήσεις γι’αυτό τον λόγο τους δίνουν αρκετή έμφαση. Άξιο αναφοράς είναι πως οι εταιρείες, έχουν σκοπό να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην χρήση του διαδικτύου και να το εκμεταλλευτούν περισσότερο. Τέλος, καθώς η τιμή έχει καθοριστιό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των πελατών, αυτοί πρέπει να χαμηλώσουν το κόστος των προϊόντων τους διατηρώντας την ποιότητά τους. Σε αυτό το πλαίσιο, το Διαδίκτυο μπορεί να επηρεάσει θετικά και τις δύο αυτές διαστάσεις.
Λέξεις κλειδία βιομηχανική αγορά, βιομηχανικό μάρκετινγκ, διεπιχειρησιακή (B2B), τεχνική προώθησης, συμπεριφορά αγοραστή
Δημιουργός Κουτελιέρη Μαρία
Επιβλέπων Αντωνάκη Μαρία
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009