E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Ο ρόλος των tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.

Τίτλος Ο ρόλος των tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.
Εναλλακτικός Τίτλος The tour operators role in the formulation of quality policy in the hotel industry.
Περίληψη Οι tour operators είναι ένας επαγγελματικός κλάδος της τουριστικής βιομηχανίας με αρκετά μεγάλη επιρροή στην εξέλιξή της. Αναπόσπαστο μέρος της τουριστικής βιομηχανίας είναι και τα ξενοδοχειακά καταλύματα, των οποίων ο τρόπος δομής και λειτουργίας μπορεί να εξαρτηθεί κατά ένα μεγάλο μέρος από τις απαιτήσεις των tour operators απέναντί τους. Ένα κομμάτι του ξενοδοχειακού χώρου, η διαμόρφωση του οποίου επηρεάζεται από αυτές τις απαιτήσεις είναι η ποιότητά του. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά το ρόλο που παίζουν οι tour operators στη διαμόρφωση της πολιτικής των ξενοδοχείων όσον αφορά στην ποιότητα των υπηρεσιών τους. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινά με μία εισαγωγή στην τουριστική ανάπτυξη, ώστε να γίνει κατανοητό πώς εξελίχθηκε μία τόσο μεγάλη βιομηχανία όπως ο τουρισμός και πώς αναπτύχθηκε το επάγγελμα του tour operator. Στη συνέχεια αναλύεται το εν λόγω επάγγελμα και οι σχέσεις συνεργασίας που προκύπτουν, καθώς επίσης και η υπόσταση των τουριστικών πακέτων, τα οποία είναι στην ουσία ένα άρρηκτα συνδεδεμένο κομμάτι με το επάγγελμα των tour operators. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά στον ξενοδοχειακό τομέα, τη δομή του και τις λειτουργίες του, καθώς επίσης στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τι σημαίνει για τα ξενοδοχεία ειδικά και, πώς εφαρμόζεται, δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένα πρότυπα διαχείρισης ISO, όπως τα ISO 9001, ISO 22000 και ISO 14000. Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι διεξαγωγής μίας πρωτογενούς έρευνας και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην περίπτωση αυτή. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα και καταδεικνύει πόσο σημαντικό ρόλο έχουν τελικά οι tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.
Λέξεις κλειδία ξενοδοχειακός κλάδος, διοίκηση ολικής ποιότητας, διεθνή πρότυπα διοίκησης, πολιτική ποιότητας
Δημιουργός Μπαρής Ανδρέας, Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
Επιβλέπων Κοκκινάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009