E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Τίτλος Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
Εναλλακτικός Τίτλος The Potential of Social Media Marketing as a new dynamic way of promoting products and services online. Study opportunities, practices and applications in on-line campaigns in Greece and abroad. Implement selected practices as part of an advertising campaign.
Περίληψη Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την εξάπλωση του Internet και των Social Media Υπηρεσιών ( blogs, Twitter, Facebook, Myspace κλπ.). Με το Social Media Marketing, μια εταιρεία λαμβάνοντας υπόψην της τη νέα πραγματικότητα, επιτυγχάνει ευκολότερα το σκοπό της, εντοπίζοντας αμεσότερα το κοινό-στόχο της. Προσαρμόζει τη στρατηγική της και κάνει εντονότερη και πιο προσωπική την παρουσία της στο Internet, στοχεύοντας απευθείας στα «μέρη» που βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες της. Το ευρύτερα διαδεδομένο εργαλείο στο οποίο εφαρμόζεται το SMM αυτή τη στιγμή είναι το Facebook. Το Facebook αρχικά προοριζόταν για προσωπική χρήση μόνο, οι marketers όμως σταδιακά συνειδητοποίησαν τη δυνατότητά του να χρησιμοποιηθεί σαν ένα σημαντικό marketing εργαλείο, λόγω της μεγάλης χρήσης του από νέο κυρίως κόσμο και όχι μόνο, της μεγάλης λίστας επαγγελματιών που είναι μέλη του αλλά και των μοναδικών δυνατοτήτων που προσφέρει. Μέσω Facebook μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με άλλα άτομα και να προωθήσει την εταιρία του, το brand του και το προϊόν του στοχευμένα πλέον. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής θα αναφερθούν οι κυριότερες υπηρεσίες στις οποίες πραγματοποιείται SMM και θα διερευνηθούν οι τρόποι προώθησης και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται καθώς και τα εργαλεία που παρέχουν οι υπηρεσίες αυτές (π.χ. Facebook Pages, Groups, Ads). Επίσης, θα παρατηρηθεί η αποτελεσματικότητα της προώθησης μέσω Facebook από την μελέτη-ανάλυση κάποιων Μελετών Περίπτωσης. Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής θα εφαρμοστούν οι τεχνικές που έχουν συγκεντρωθεί για την διεξαγωγή κάποιων διαδικτυακών καμπανιών και θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα. Τέλος, θα γίνει μια παρουσίαση των τάσεων στο SMM και θα γίνει μια εκτίμηση για την μελλοντική τους ανάπτυξη και σημασία.
Λέξεις κλειδία διαφήμιση στο διαδίκτυο, διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων
Δημιουργός Πλέστη Ελένη, Στάμου Ευαγγελία
Επιβλέπων Περακάκης Εμμανουήλ
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009