E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ)     Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)     Πτυχιακές 2013     Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.

Τίτλος Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.
Εναλλακτικός Τίτλος The characteristics of advertisements that enhance the recognition of advertised products to children.
Περίληψη Κύριο αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που απευθύνονται στο παιδικό κοινό. Σκοπός της έρευνας που διεξήχθη ήταν να αναδειχθούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που καθιστούν μια διαφήμιση επιτυχημένη, που κάνουν δηλαδή το προϊόν να εντυπώνεται στο μυαλό του καταναλωτή – παιδιού. Η διαφήμιση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του marketing και επιτελεί πολλούς σκοπούς, βραχυπρόθεσμους όπως η ενημέρωση για την ύπαρξη ενός προϊόντος και μακροπρόθεσμους όπως η εδραίωση και η ενίσχυση της εικόνας ενός προϊόντος ή μιας μάρκας (brand). Ειδικότερα η τηλεοπτική διαφήμιση εκμεταλλευόμενη το συνδυασμού ήχου και εικόνας έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί πολλά στοιχεία ώστε να πετύχει τη μεταφορά του μηνύματος. Αυτά τα στοιχεία είναι τα jingle, το σλόγκαν, η χρήση διάσημου προσώπου, η δράση, το χιούμορ, η μουσική. Γενικώς, η αποτελεσματικότητα ενός διαφημιστικού μηνύματος είναι δύσκολο να αξιολογηθεί. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ανήλικους καταναλωτές. Σε αυτή την περίπτωση εγείρονται δυσκολίες όσον αφορά τη δυνατότητα έκφρασης των προτιμήσεών τους και γενικότερα εξωτερίκευσης των σκέψεών τους. Τα παιδιά επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις της οικογένειας και μεγάλο μέρος του εισοδήματός της κατανέμεται στην προμήθεια προϊόντων που απευθύνονται σε αυτά και καλύπτουν τις ανάγκες τους. Η πρωτογενής έρευνα διεξήχθη σε δημόσιο δημοτικό σχολείο. Το δείγμα που προτιμήθηκε από το σύνολο του πληθυσμού του παιδικού καταναλωτικού κοινού αποτελείτο από παιδιά ηλικίας 9-11 χρόνων που διαμένουν στην πρωτεύουσα. Κατά τη διεξαγωγή της έρευνας κατεγράφησαν τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονταν την τρέχουσα χρονική περίοδο στην τηλεόραση. Δόθηκε στους μαθητές γραπτό ερωτηματολόγιο για να το απαντήσουν ατομικά και υποβλήθηκαν ερωτήσεις στους μαθητές με τη μορφή ομαδικής συνέντευξης. Ανάμεσα στα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι η διαπίστωση ότι τα παιδιά θυμούνται τις διαφημίσεις ακόμα και αν δηλώνουν ότι αυτές δεν τους αρέσουν ή ότι δεν τις βλέπουν. Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι οι μικροί καταναλωτές μπορούσαν να εξιστορήσουν όλη την πλοκή μιας διαφήμισης. Τέλος, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα παιδιά θυμούνται καλύτερα τα προϊόντα των οποίων οι διαφημίσεις περιέχουν μικρά ρυθμικά τραγούδια στα οποία μάλιστα αναφέρεται το όνομα του προϊόντος. Αυτά θα βοηθήσουν τους ειδικούς της διαφήμισης να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικά τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα που απευθύνονται σε παιδιά.
Λέξεις κλειδία παιδιά καταναλωτές, χαρακτηριστικά τηλεοπτικών διαφημίσεων, ανάκληση προϊόντων, σενάριο
Δημιουργός Τσάμη Ουρανία
Επιβλέπων Αντωνάκη Μαρία
Χρονιά 2013
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009