E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ)     Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.     Πτυχιακές 2015     Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.

Τίτλος Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.
Εναλλακτικός Τίτλος Application development with flash for Geography on 6th grade of Elementary School.
Περίληψη Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του να διδάξει το μάθημα της Γεωγραφίας στα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού. Τα τελευταία χρόνια οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητα όλων μας και φυσικά η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφη από αυτήν την αλλαγή. Πρόσφατα παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στο θέμα του εξοπλισμού των Δημοτικών σχολείων με Η/Υ και στη χρήση τους τόσο από δασκάλους, όσο και από μαθητές. Στόχος τους είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τους Η/Υ έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να τους απομυθοποιήσουν, να αναπτυχθεί σε ατομικό επίπεδο η πρωτοβουλία και αυτενέργεια, αλλά και σε ομαδικό η συνεργατικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Οι δυνατότητες αυτές υλοποιούνται μέσα από ειδικά προγράμματα που φέρουν τον τίτλο εκπαιδευτικό λογισμικό. Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το προϊόν της τεχνολογίας που σκοπό έχει να βοηθήσει τη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου ακολουθώντας μια συγκεκριμένη παιδαγωγική φιλοσοφία και εκπαιδευτική στρατηγική. Σήμερα υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών λογισμικών που το καθένα από αυτά ασχολείται με όλους τους τρόπους διδασκαλίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τα λογισμικά εξάσκησης δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκηθούν σε ύλη την οποία ήδη έχουν διδαχθεί. Οι μαθητές αυτοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις σε ένα σύνολο ερωτήσεων-ασκήσεων. Τα λογισμικά παρουσίασης περιλαμβάνουν το περιεχόμενο ενός μαθήματος εμπλουτισμένο με παραδείγματα και επεξηγήσεις. Και τέλος, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως κίνητρο προκειμένου ο μαθητής να αναπτύξει συγκεκριμένες δεξιότητες. Εκεί ο μαθητής περιηγείται στο λογισμικό και ολοκληρώνει τις διαδικασίες του παιχνιδιού αποκτώντας γνώσεις με ευχάριστο τρόπο. Το παιχνίδι που αναπτύξαμε, στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, έχει σαν πρωταρχική προτεραιότητα του την εύκολη και διασκεδαστική διδασκαλία των βασικών κανόνων της Γεωγραφίας της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού. Μέσω αυτού του διαδραστικού παιχνιδιού ο μαθητής μέσα από διάφορα στάδια ερωτήσεων έχει τη δυνατότητα να μάθει κερδίζοντας διάφορα βραβεία.
Λέξεις κλειδία παιχνιδοποίηση, διαδραστικό παιχνίδι, πολυμεσική εφαρμογή, Γεωγραφία, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική εφαρμογή, flash
Δημιουργός Χουΐρη Μαριάνθη, Χουΐρη Φαίδρα
Επιβλέπων Παχουλάκης Ιωάννης
Χρονιά 2015
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009