E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ)     Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.     Πτυχιακές 2015     Μοντελοκεντρική ανάπτυξη πολυπεριβαλλοντολογικού σύγχρονου συνεργατικού παιγνίου.

Τίτλος Μοντελοκεντρική ανάπτυξη πολυπεριβαλλοντολογικού σύγχρονου συνεργατικού παιγνίου.
Εναλλακτικός Τίτλος Model based development of multi-environment synchronous cooperative game.
Περίληψη Λόγω της πληθώρας των ετερογενών υπολογιστικών συσκευών που είναι διαθέσιμες και της συνεχής αύξησης των δυνατοτήτων τους, όπου οι χρήστες χρησιμοποιούν για ένα πλήθος εργασιών, δημιουργείται η ανάγκη της εξέλιξης των μέχρι τώρα προσεγγίσεων όσον αφορά την ανάπτυξη εφαρμογών, παιγνίων και επικοινωνίας ετερογενών διεπαφών. Η ανάπτυξη παιγνίων αποτελεί ένα ιδιαίτερα μεγάλο κομμάτι ως προς αυτή την κατεύθυνση αφενός γιατί οι χρήστες επιζητούν να είναι διαθέσιμα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και αφετέρου γιατί οι εταιρίες επιζητούν να καλύψουν το μεγαλύτερο δυνατό εύρος χρηστών. Ωστόσο λόγω των συμβατικών μεθόδων ανάπτυξης λογισμικού, περιοριζόμαστε ως προς κάθε υποστηριζόμενο περιβάλλον χρήσης και αναγκαζόμαστε να διαχωρίσουμε τους κύκλους ανάπτυξης, με χρήση διαφορετικών εργαλειοθηκών ή ακόμα και διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού. Έτσι κατά συνέπεια αυξάνεται σημαντικά το κόστος, η δυσκολία και η πολυπλοκότητα της ανάπτυξης για την επίτευξη συνοχής μεταξύ των τελικών προϊόντων. Στην περίπτωση πολυχρηστικών παιγνίων η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο μιας και οι διεπαφές των συμμετεχόντων χρηστών πρέπει να παραμένουν συγχρονισμένες, ανεξαρτήτως των ετερογενειών στις συνθήκες χρήσης (διαφορετικές πλατφόρμες, διαφορετικά διαδραστικά αντικείμενα, διαφορετικά μεγέθη οθονών κοκ.). Η μοντελοκεντρική ανάπτυξη από την άλλη μας προσφέρει ένα καλύτερο πλαίσιο ανάπτυξης λογισμικού για την αντιμετώπιση ανομοιογενών περιβαλλόντων χρήσης. Ωστόσο για να το πετύχει αυτό περιορίζεται σε γενικεύσεις που καλύπτουν μέχρι επιπέδου form-based διεπαφών, οπότε σε διεπαφές παιγνίων, πόσο μάλλον σύγχρονων συνεργατικών, έννοιες όπως αυτές της διαχείρισης συνόδων, αντιγράφων αντικειμένων, ενημερότητας, κοκ. πρέπει να ληφθούν επιπλέον υπόψιν. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι να εξοικειωθεί ο φοιτητής με τις προκλήσεις και απαιτήσεις της ανάπτυξης σύγχρονου και παράλληλα πανταχού παρόντος λογισμικού. Πιο συγκεκριμένα στοχεύει στην αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της μοντελοκεντρικής ανάπτυξης λογισμικού στα πλαίσια της οποίας θα εφαρμοστούν συγκεκριμένες επεκτάσεις ούτως ώστε αφενός να γίνει δυνατή η συναρμολόγηση διεπαφών απαρτιζόμενων από πιο εξεζητημένα, των form-based, διαδραστικών αντικειμένων και αφετέρου να επιτευχθεί συγχρονισμός σε αφηρημένο επίπεδο τέτοιος ούτως ώστε ασυνεπείς μεταξύ τους διεπαφές να παραμένουν συγχρονισμένες. Ως σενάριο επίδειξης της ορθότητας της συγκεκριμένης προσέγγισης (proof-of-concept scenario) επιλέγεται ένα παίγνιο τύπου ποδοσφαίρου (soccer), στα πλαίσια του οποίου οι συμμετέχοντες χρήστες υπό εναλλακτικά περιβάλλοντα χρήσης (java/desktop, android/mobile), θα αλληλεπιδρούν και θα παραμένουν συγχρονισμένοι παρά τις όποιες ασυνέπειες των τελικών διεπαφών τους ως αποτέλεσμα της προσαρμογής αυτών σε κάθε περιβάλλον χρήσης (context of use).
Λέξεις κλειδία μοντελοκεντρική ανάπτυξη, μοντελοκεντρική αρχιτεκτονική, Java (γλώσσα προγραμματισμού Η/Υ), παιχνίδι για ηλεκτρονικό υπολογιστή, ποδόσφαιρο
Δημιουργός Γαϊτάνης Νικόλαος, Στρατάκης Χαράλαμπος
Επιβλέπων Ακουμιανάκης Δημοσθένης
Χρονιά 2015
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009