E-THESIS Teicrete EL EN
 
 Επικοινωνήστε με τη βιβλιοθήκη Βοήθεια
Αναζήτηση :      OK
 
 

E-Thesis     Επισκόπηση     Σχολές Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ)     Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.     Πτυχιακές 2015     Πλατφόρμα διεπαφής χρήστη – υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.

Τίτλος Πλατφόρμα διεπαφής χρήστη – υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.
Εναλλακτικός Τίτλος Platform of user-computer interface using the Microsoft sensor Kinect.
Περίληψη Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα δούμε να αναλύεται το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα του Kinect και των διαφόρων εφαρμογών του. Στόχος είναι η παραγωγή μιας καινοτόμας πλατφόρμας διεπαφής χρήστη υπολογιστή χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα του Kinect. Όπως είναι δεδομένο, στα πλαίσια του αισθητήρα του Kinect, είναι ιδιαίτερα σημαντική η αναγνώριση χειρονομιών. Οι χειρονομίες μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε κίνηση του σώματος ή κατάσταση, αλλά συνήθως προέρχονται από το πρόσωπο ή το χέρι. Η αναγνώριση χειρονομιών επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνούν με την μηχανή (HMI) και να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο, χωρίς μηχανικές συσκευές. Για την περίπτωση μας χρησιμοποιήθηκε το Kinect Visual Studio. To Microsoft Visual Studio είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) από τη Microsoft. Το Visual Studio υποστηρίζει διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού και επιτρέπει την επεξεργασία κώδικα και τον εντοπισμό σφαλμάτων για την υποστήριξη (σε διάφορους βαθμούς) σε σχεδόν οποιασδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, εφόσον υπάρχει μια υπηρεσία εξειδικευμένης γλώσσας. Η εφαρμογή η οποία θα παρουσιάζουμε έχει προσαρμοστεί για λογούς παρουσίασης σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, αυτό του συνεργείου. Η εφαρμογή αυτή ουσιαστικά είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται και σε άλλους τομείς για διαφορετικούς σκοπούς. Η εφαρμογή η οποία δημιουργήσαμε δεν στοχεύει σε μια συγκεκριμένη χρήση όπως αναφέραμε παραπάνω αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διαφορετικούς σκοπούς αλλά και με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που χρησιμοποιήσαμε εμείς για το παράδειγμα μας. Ευελπιστούμε η μελέτη μας να αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα χέρια του κάθε μελετητή, αλλά και να αποτελέσει αντικείμενο για μελλοντική μελέτη και επέκταση.
Λέξεις κλειδία αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή, διεπαφή χρήστη, Microsoft kinect sensor
Δημιουργός Κοντοχρήστος Ηλίας, Χατζηδημήτρης Νικόλαος
Επιβλέπων Βιδάκης Νικόλαος
Χρονιά 2015
Ψηφιακό Τεκμήριο

  Σύνδεσμοι
 

Κεντρική Βιβλιοθήκη ΤΕΙ

E-Locus

'Αρτεμις
 
Όροι Χρήσης | Τμήμα Πληροφορικής Κεντρικής Διοίκησης | TEI Κρήτης | © 2009